sobota, 10 sierpnia 2013

Rozdział 43 - With Your Love


- Zdecydowałaś się wreszcie? – nalegali chłopcy
- No.. – powiedziałam niepewnie
- To jedziesz? – zapytał z nadzieją Niall
- Tak… - przeciągnęłam
- No wreszcie ile można się zastanawiać – westchnął Harry
- Oj musiałam rozważyć wszystkie za i przeciw – tłumaczyłam
- Dobrze że się zdecydowałaś bo musiałbym użyć specjalnych środków. – powiedział pod nosem Harry
- Co? – spytałam
- Mówił że El będzie miała towarzystwo – powiedział Lou i mrugnął do Hazzy
- Aha.., a Dan nie jedzie? – spytałam
- Nie bo zaczyna się X Factor i ma jakieś próby itp. – tłumaczył Liam
- Szkoda.., a Pez? – spytałam Zayn’a
- Też nie bo przygotowania do trasy się zaczęły – powiedział
- I uprzedzam twoje pytanie.. Jadę! – powiedziała zadowolona Vic
- No to chyba trzeba się powoli zacząć pakować. – powiedział Liam
- Niee, jeszcze nie. Teraz coś poróbmy, tak razem! – krzyknął uradowany Lou
- Może, pojedziemy na plażę! – zaproponował Niall
- Świetny pomysł – poparłam go
- To jak zbieramy się i za 30 min przed domem. – zarządził Zayn
- Okay. – powiedzieliśmy chórem i zaczęliśmy się zbierać

*Vic*
Ruszyłam do swojego pokoju, a właściwie to mojego i Niall’a. Z tym blondynkiem układa mi się świetnie. Jest wprost idealnie. Traktuje mnie jak swoją księżniczkę, krótko mówiąc jest kochany. Zanurkowałam w szafie w poszukiwaniu ubrań. Z przygotowanym zestawem skierowałam się do łazienki, aby nałożyć go na siebie. Włosy związałam w koka i zmyłam makijaż. Gotowa wyszłam z pomieszczenia wpadając na mojego blondaska, tracąc przy tym równowagę. Runęliśmy na ziemię i wtedy usłyszałam jakby chrząknięcie. Niall zmienił uśmiech, na grymas. Natychmiast wstałam z chłopaka i wyciągnęłam rękę w jego stronę. Złapał ją i stał już wyprostowany przede mną.
- Wszystko okay? – zapytałam dla pewności
- Nie wiem.. coś strzeliło mi w kolanie – powiedział łapiąc się z nie
- Boli cię, możesz zginać i prostować nogę, możesz chodzić? – zadawałam wiele pytań by tylko dowiedzieć się jaki jest stan jego kolana
- Boli mnie, mogę zginać ale powoli i nie gwałtownie, a chodzić kulejąc – powiedział i pokuśtykał do łóżka, a jak cień za nim
- Aż tak źle?
- Gorzej.. – powiedział smutny
- To my dzisiaj nie pojedziemy na plaże tylko do szpitala – powiedziałam rozpakowując przygotowane rzeczy
Oj na razie nigdzie nie jedziemy, żaden szpital to tylko nadwerężenie. Do jutra przejdzie – siedząc na łóżku machnął ręką
- Okay, ale jeśli do jutra nie przejdzie jedziemy na izbę przyjęć – postawiłam warunek – I nie ma żadnego ale.. – dokończyłam gdy tylko otworzył usta
- Dobrze szefie – powiedział niechętnie
- No i to się nazywa grzeczny chłopiec – zaśmiałam się z wyższością
- Dzisiaj masz dzień dobroci dla zwierząt i możesz rządzić bo nie mogę zbytnio na tę chwile się ruszać. –
zrobił dziwną minę
- Jasneeee – przeciągałam ostatnią literę
- Nie jęcz mi tu tylko idź powiedz co się dzieje i że nie jedziemy – gdy wychodziłam rzucił poduszką we mnie pośpieszając
 Skierowałam się do pokoju mojej przyjaciółki i jej chłopaka. Dla pewności zapukałam, bo nigdy nie wiadomo co tam może się dziać.
- Proszę – usłyszałam głos dziewczyny dochodzący z pokoju
- Hej, chciałam wam powiedzieć że my nie jedziemy – skierowałam słowa do dziewczyny
- My to znaczy? – upewniała się co do swoich przypuszczeń
- Ja i Niall – wytłumaczyłam
- Dlaczego? – zadziwiła się
- Coś mu się stało w kolano i woli go nie nadwerężać i posiedzieć chociaż dziś w domu.
- Ok, ale jakby coś to dzwońcie – uśmiechnęła się szczerze i znów grzebała w szafie – Harry wiesz gdzie jest ten turkusowy ręcznik? – krzyknęła do chłopaka znajdującego się w łazience
- A turkusowy to jasny niebieski tak? – zaśmiał się – To jest na wieszaku w łazience – dokończył
- Okay to wchodzę! – ruszyła w stronę pomieszczenia
- Come to me! – powiedział głosem typowego lowelasa
- Dobra ja nie chce widzieć i wiedzieć co będzie się dalej działo – powoli wycofywałam się do drzwi i gdy już byłam za nimi szybko uciekłam do swojego pokoju

11 komentarzy:

  1. Super , napewno przeczytam , uwielbiam twój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce następny ♥ Wspaniały rozdział *_*

    Zapraszam --> http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , pamiętasz jeszcze mojego bloga ?. Po dość długiej przerwie , postanowiłam go kontynuować . Serdecznie Zapraszam :) http://simplelove12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! *.* czekam na nn chciałabym żeby pomiędzy oliv i niallem coś zaszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haloo! Mam prośbę.. czy dacie mi linka do stronki tej dziewczyny co pisze te opowiadanie? <3 proszeeeeee :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/DirectionersForeverOnEver to ja pisze te opowiadanie :) /Holly

      Usuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award :) xx
    http://we-will-always-be-together-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nowy, czy danger da radę pokochać niebezpieczną kayle.. http://sheistakenbutstillhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. .Czy danger zrobi wszystko by MÓC URATOWAĆ KAYLE.. TEGO SIE DOWIEMY http://sheistakenbutstillhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej directionerki ;) słuchajcie znalazłam film This is us o 1D do pobrania PO POLSKU ! jak go jeszcze nie widziałyście to koniecznie sobie ściągnijcie, jest świetny ;)plik jest mały bo to torrent, ale wszystko działa ;)
    burnshare. net/download/115343/TUwNDk0OD (usuń spację)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:*